შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
1-4- ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
მოსმენა
ვერ გებულობს წაკითხულ მასალას ვერ პასუხობს კითხვებზე 
არ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე
უჭირს დასმული კითხვის გაგება ნაწილობრივ შეუძლია საკომუნიკაციო სიტუაციის ამოცნობა  უჭირს მასწავლებლის მითითებაზე რეაგირება
პასუხობს დასმულ კითხვებს თვითონაც შეუძლია კითხვის დასმა სწორად რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე შეუძლია საკომუნიკაციო სიტუაციების ამოცნობა
სვამს კითხვებს ტექსტის შესაბამისად პასუხობს გამართულად სათანადოდ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე ასრულებს სავარჯიშოებს შეუძლია ფაქტობრივი ინფორმაციის ამოცნობა
ლაპარაკი
არ შეუძლია გაბმულად ლაპარაკი არ აქვს ლექსიკური მარაგი არ შეუძლია ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება
აქვს გარკვეული ლექსიკური მარაგი ცდილობს მარტივი ფრაზებით სათანადო სიტუაციის აღწერას
შეუძლია გაბმული ლაპარაკი მისთვის ნაცნობ სიტუაციებზე სურათზე დაყრდნობით მარტივი ამბის მოყოლას შეუძლია ლაპარაკში ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება
თავისუფლად საუბრობს თავის ნაცნობ თემატიკაზე მარტივი ფრაზებით აღწერს ნაცნობ გარემოს კარგად ფლობს მიმართვის ფორმებს და გამოთქმებს კლიშეებს ენობრივ კონსტრუქციებს
კითხვა
ვერ ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს არ აქვს შესაბამისი ინტონაცია ვერ იგებს წაკითხულის შინაარს
შეუძლია წაიკითხოს და ნაწილობრივ გაიგოს წაკითხულის შინაარსი ცდილობს პერსონაჟების ამოცნობას
გარკვევით კითხულობს ტექსტს შესაბამისი ინტონაციით ამოიცნობს მთავარ თემებს და პერსონაჟებს
გარკვევით და გამართულად კითხულობს ტექსტს სხვადასხვა თემაზე.
ამოიცნობს მთავარ თემას;
ფაქტობრივ ინფორმაციას, პერსონაჟებს, მათ განწყობილებას, ამოიცნობს მოქმედების თანმიმდევრულობას.

No comments:

Post a Comment