კრიტერიუმები
|
1-4- ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
მოსმენა
|
ვერ გებულობს წაკითხულ მასალას ვერ პასუხობს კითხვებზე
არ რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე
|
უჭირს დასმული კითხვის გაგება ნაწილობრივ შეუძლია საკომუნიკაციო სიტუაციის
ამოცნობა უჭირს მასწავლებლის მითითებაზე
რეაგირება
|
პასუხობს დასმულ კითხვებს თვითონაც შეუძლია კითხვის დასმა სწორად რეაგირებს
მასწავლებლის მითითებებზე შეუძლია საკომუნიკაციო სიტუაციების ამოცნობა
|
სვამს კითხვებს ტექსტის შესაბამისად პასუხობს გამართულად სათანადოდ რეაგირებს
მასწავლებლის მითითებებზე ასრულებს სავარჯიშოებს შეუძლია ფაქტობრივი ინფორმაციის
ამოცნობა
|
ლაპარაკი
|
არ შეუძლია გაბმულად ლაპარაკი არ აქვს ლექსიკური მარაგი არ შეუძლია ენობრივ-გრამატიკული
ფორმების გამოყენება
|
აქვს გარკვეული ლექსიკური მარაგი ცდილობს მარტივი ფრაზებით სათანადო
სიტუაციის აღწერას
|
შეუძლია გაბმული ლაპარაკი მისთვის ნაცნობ სიტუაციებზე სურათზე დაყრდნობით
მარტივი ამბის მოყოლას შეუძლია ლაპარაკში ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება
|
თავისუფლად საუბრობს თავის ნაცნობ თემატიკაზე მარტივი ფრაზებით აღწერს
ნაცნობ გარემოს კარგად ფლობს მიმართვის ფორმებს და გამოთქმებს კლიშეებს ენობრივ კონსტრუქციებს
|
კითხვა
|
ვერ ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს არ აქვს შესაბამისი ინტონაცია ვერ
იგებს წაკითხულის შინაარს
|
შეუძლია წაიკითხოს და ნაწილობრივ გაიგოს წაკითხულის შინაარსი ცდილობს
პერსონაჟების ამოცნობას
|
გარკვევით კითხულობს ტექსტს შესაბამისი ინტონაციით ამოიცნობს მთავარ
თემებს და პერსონაჟებს
|
გარკვევით და გამართულად კითხულობს ტექსტს სხვადასხვა თემაზე.
ამოიცნობს მთავარ თემას;
ფაქტობრივ ინფორმაციას, პერსონაჟებს, მათ განწყობილებას, ამოიცნობს მოქმედების
თანმიმდევრულობას.
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment